.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کرونا پروازهای مازندران را کاهش داد
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از کاهش چشمگیر پروازهای استان با شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۵۰ درصد کاهش پروازی در فرودگاه شهدای ساری را داشتیم، گفت: پرواز در فرودگاه نوشهر ۴۵ درصد و در رامسر بین ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش داشته است.

او افزود: با توجه به روند ادامه دار کاهش پرواز با توجه به شرایط کرونایی در استان پیش بینی می‌شود در هفته آینده کاهش پرواز‌ها بیشتر باشد.

وطن‌خواه گفت: به طور متوسط در فرودگاه شهدای ساری ۹۰ پرواز در هفته انجام می‌شد که اکنون این مقدار به ۴۵ تا ۵۵ پرواز رسیده است.

او افزود: در فرودگاه شهدای رامسر نیز به طور متوسط ۳۶ پرواز بوده که ۲۰ پرواز کاهش پیدا کرده و در فرودگاه شهدای نوشهر نیز ۲۴ پرواز متوسط در هفته بوده که به ۱۰ پرواز تقلیل یافته است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره مقاصد پروازی در فرودگاه‌های استان گفت: در فرودگاه‌های شهدای رامسر و نوشهر پرواز مشهد و تهران انجام می‌شود البته پرواز اصفهان نیز انجام می‌شد که فعلا لغو شده و در فرودگاه بین المللی شهدای ساری پرواز به بیشتر استان‌ها انجام می‌شود.

وطن‌خواه با اشاره به میزان حجم پرواز مسافری در پرواز‌ها، افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و اجرای شیوه نامه‌ها مسافرگیری تنها با ۶۰ درصد ظرفیت انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران درباره افزایش نرخ بلیت هواپیما‌ها نیز گفت: افزایش نرخ از سال گذشته تاکنون نداشتیم و تنها در برخی مسیر‌ها بستگی به مسیر پرواز‌های مختلف، ساعت پرواز و نوع هواپیما بر اساس مصوبات شورای عالی هواپیمایی تغییراتی وجود دارد، اما افزایش نرخ بلیت نداریم.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.